martes, 17 de marzo de 2009

Editar vídeos de Youtube amb el Windows Movie Maker

17/3/2009

Avui hem gravat vídeo amb les nostres càmeres digitals.
A partir d'aquest comprovarem si les nostres càmeres son compatibles amb els ordinadors de l'aula. Per editar els vídeos amb el programa “movie maker”.

Expliquem la nova tasca que constarà en elaborar un vídeo d'una durada de dos minuts com a màxim. El tema haurà d'estar vinculat amb l'ensenyament en l'educació infantil, i ha de tenir alguna finalitat didàctica.
Es recomana l'elaboració d'un guió.

Aquesta tasca permet l'ús d'efectes, música..

I s'haurà de penjar el vídeo final al youtube i al bloc.

lunes, 9 de marzo de 2009

audacity =) 3/3/2009

Treballem la manipulació d'una cançó amb el progarama Audacity.
Gravem la frase: Les noves tecnologies estan a l'ordre del dia, cada cop s'utilitzen més.
Però a troços, es a dir, dividida en tres parts. Cada membre del grup enregistra un troç de frase.
Tot seguit pujarem els arxius dels enregistraments de les tres parts de la frase.

A partir d'anar a la pestanya "fitxer" cliquem a "exportar com a wav" i obrim els arxius que haurem guardat a l'escriptori per millorar els so.

El projecte acabarà sent importar audio per unir totes les parts.
Es a dir unir totes les parts de la frase per que soni de manera que sembli que l'ha dit una sola persona.


En la seguent classe aprenem a superposar la nostra veu en una cançó.
Amb accions com rebaixar la veu. Fent: Efecte> desvanecer

La nostra frase va ser superposada satisfactoriament a la canço del
millor grup musical de tots els temps " Wanna Be" de les Spice girls.

Podeu trobar la espectacular creació de la MariaMuntsa i la Audrey juntament amb mi
al Blink!

digitalitzem! =) 26/2/2009

Avui utilitzem el programa Gimp de modificacció d'imatges!!
hem après a retallar i pujar les imatges al blog, com podem comprovar amb la imatge afegida a la primera entrada.

* si anem a imagen> escalar la imagen i posem 150 ample, es modifica l'alçada i la proporció.

Concepte digitalitzar: Convertir la informació en seqüències numèriques que poden ser tractades per un ordinador.